Nejčastěji kladené dotazy
Když si teď udělám objednávku, kdy mi dorazí ?
Objednávky uskutečněné do 12:00 jsou druhý den ráno expedované a následný pracovní den doručované. Každý den v 17.30 odchazí automatický email o odeslaní zásilky i s fakturou.
U každého produktu a i při dokončování objednávky je uvedeno vždy Můžeme doručit do:
Jak funguje osobní odběr ?
V případě, že bude vaše zboží na prodejně skladem, Vaši objednávku připravíme do 60 minut.
V případě, že Vaše zboží není na vybrané prodejně skladem, pošleme toto zboží na prodejnu z externího skladu (v případě objednávky do 12:00) nebo následující pracovní den (pro objednávky po 12:00 a o víkendu).
Zboží je pro Vás připraveno k vyzvednutí po dobu 5 pracovních dnů.
Musím se registrovat ?
Registrace záleží pouze na Vás, ale pokud uděláte registraci, tak se automaticky zařazujete do věrnostního programu.
Dále pak můžete sledovat celý proces objednávky, máte přehled o stavu objednávky a o tom co jste si objednali.
Co když nevyzvednu balíček ?
Pokud si zboží nevyzvednete, je automaticky odesíláno zpět. V tomto případě Vám bude účtována cena za přepravu v plné výši nevyzvednutého zboží tam a zpět.
Tato povinnost vzniká i u dopravy zdarma. Tuto částku jste povini uhradit prodávajícímu na základě faktury, která Vám bude zaslána.
Pokud přesto máte dotaz, nebo potřebujete poradit, neváhejte se na nás obrátit. Náš školený personál Vám rád poradí, pokud to bude v jeho silách.